Nezávislosť je vecou nemnohých : je to výsada silných. A kto sa pokúsí byť nezávislý, treba že
k tomu mal nejlepšie právo, aj keď nemusí, dokazuje, že pravdepodobne neje len silný, no
až ztreštene opovážlivý! Friedrich Niezche

nedeľa 5. decembra 2010

Praktické cvičenia z multikulturalizmu no.1

    Keďže pochádzam a väčšinu svojho života som žil a žijem v rasovo homogénnej oblasti, stret s inými kultúrami,rasami,národmi a etnikami som vnímal iba sprostredkovane(médiami,..),rozhodol som sa z ..... a výskumných dôvodov toto zmeniť a spoznať "prínos"multikultúry" na vlastnej koži.Z tohto dôvodu v posledných týždňoch nebol blog aktualizovaný.


                                         Július














      Počas 2-3 týždňového pobytu v krajine žabožrútov podarilo sa mi zabiť hneď niekoľko múch jednou ranou:
-a to osobne spoznať väčšie množstvo  ľudských rás(bez toho aby som musel precestovať celý svet,bohužial zas na úkor objektivity, kde pár jedincov reprezentuje celú rasu/etnikum/národ,čo bolo samozrejme brané v úvahu.
-čiastočne si utvoriť reálny obraz o ich mentalite,zvykoch,správaní, čo je pre 99% stredoeurópanov prakticky neuskutočniteľné(finančné dôvody).

    V zhluku rôznych rás a etník sa ihneď začnú tvoriť aliancie a hierarchia v tomto slede:
1).-podľa pôvodu rasového-automaticky sa tvoria skupiny kaukazoidná-negroidná-mongoloidná,neprekáža ani jazyková bariéra,či medzištátny lokálny konflikt v danej oblasti,proste primárne viditeľná podobnosť spája.
2).-podľa pôvodu národnostného/kontinentálneho/štátneho-tu je to viac závislé na podobnosti domorodých jazykov(napríklad krajiny slovanské-západné/východné,germánske,španielske+bývalé kolónie,arabské krajiny...)kde ich nemusí spájať pôvod rasový ale len podobnosť materského jazyka.
3).-podľa individuálnych vlastností : charakteru/rebríčka hodnôt/.... tj.zlodeji so zlodejmi,umelci s umelcami,.......táto aliancia málokedy predbehne rasovú/národnostnú,keďže tieto vlastnosti niesu hneď spoznateľné.

    Týmto sa mi aj v praxi potvrdila väčšina rasových predpokladov pri tvorbe spoločností a vyvrátili sa tak teórie rovnostárske(tie sú prakticky možné iba pri vysokom stupni zžitia rôznych rás a spoznania sa individualít priamo ,teda by sa pri kontakte nevychádzalo z predpokladov alebo predsudkov,čož je ako praktický masový model spoločnosti neuskutočniteľným).
            Paríž ,metropolu ktorú ako aj celé Francúzsko postavili a vybudovali kmene árijské sa za jedno polstoročie zmenil etnicky a rasovo od základov.Kým pred 50-100 rokmi boli národnostné menšiny skutočne menšinami,dnes sa opak stáva pravdou(platí iba v mestách,vidiek ostáva aj ostane rasovo homogénny).Poučený istým videom o Parížskom metre zo serveru antifa.cz(muslim a žid cestujú nočnou linkou keď pristúpi väčšie množstvo vystrihaných mladíkov,dvojica ihneď zabudne na spoločné sváry a útekom si spasia svoje vyvolené duše ,pričom si vymenia batohy,ktoré si na konci na znamenie priateľstva vymenia....bla bla bla ..)o to väčší bol môj údiv keď som zostúpil do podzemky Paríža.Video muselo byť zrejme z roku 1967 ,kedy naposledy bieli tvorili aspoň 80% cestujúcich v metre.Vozeň skôr pripomínal stredoeurópanovi neznalému multikultúru údiareň ,ako hromadnú dopravu.Všade prítomní mladí ganstas v tipickom outfite boli ľahko rozpoznateľní,oblečenie tiež používajú ako poznávacie znaky medzi gangmi(medzi ich hlavnú náplň práce patrí poflakovanie,drogy.kriminalita a podpaľovanie áut).
      Samozrejme tam nesmeli chýbať nám dobre známi džipsís ,aj keď pochádzali podľa reči zrejme zo zeme rumunskej,chovali sa ako keby boli zo Slovenska.Mladá matka cca.16-17 rokov s deckom(spiacim?)na rukách a druhým na ceste o sebe a svojom sociálnom postavení dávala hlasno vedieť a teda zapadla do priemerného koloritu tejto močom a orientom páchnucej diery.Bolo zaujímavým sledovať rozdiely medzi bielymi a inými cestujúcimi sklopený či neprítomný pohľad vs.provokatívne premeriavanie si cestujúcich,pokrikovanie a vizuálne hľadanie ovocia nad horizontom....
         Kto by v priemernej ulici Paríža hľadal francúzsku reštauráciu či kaviareň,pekáreň hľadal by dlho,zato kebabov a podobných "tradičných" francúzskych fastfúdov je tam na každom desiatom metri jeden/dva (možno som bol v zlých štvrtiach,ale podľa jedného rozhovoru s domorodcom som bol v dobrých,tie zlé by som ihneď spoznal :) ).Zaujímavým spestrením tam bol aj sem-tam sa mihnúci ortodoxný žid v klobúku a s dlhými pajúzmi,teda zjav u nás nevídaný(v takom Babylone sa totiž nemusia pretvarovať a maskovať,aby zapadli do priemeru,v multikulty je priemerom extrémnosť a nie normalita).

    Ako správny rasista som bol ubytovaný na izbách s ľudmi z Madagaskaru,Maroka,Argentíny,Poľska,USA,GB,Indie,Číny,Korei,Japonska,Nepálu,Litvy,Čiech,Maďarska,Mexika,Kolumbie,Argentíny ,Rumunska,....Okamžite sa utvorili skupiny podľa hore opísaných bodov.Naša stredoeurópska teda ja,Maďar Atilla(výborný človek) a Čech Jarda vodněkudzvesnicetyvoe(bývalý ACAB s podivnými hygienickými návykmi a tipický čecháček,Tv Nova,brambory a vepřová,nechcem uraziť kamarátov z Čiech svojím "šovinizmom" ,ale bol to strašný kokot,ma rád izrael,fandí židom,nenávidí Palestíncov pretože odmietajú venovať svoj 3000 ročný domov vyvolenému národu a dokonca sa vychvaloval ako jeho prababička výhodnou pôžičkou, na nie zas tak vysoký úrok od židovky,zachránila ich vesnickou usedlost od krachu do ktrorého ju dostal praded nezriadeným alkoholizmom....).
    Východoeurópsky kartel tvoril všetko čo vedelo po rusky(bývalý sovietský zväz),nejako sme sa s nimi nedružili a ani jedna zo strán o to ani nestála.Keďže sanskrt 21.storočia(amerikánštinu)ovláda dnes už skoro každý(primerane svojmu intelektu)nebol problém povyzvedať kde čo od kde koho.Asi najviac nás multikulturálne obohatil práve spolubývajúci černoch z Madagaskaru,ktorý všekých nakazil podivným vírusom chrípky,holt rovník nieje novembrom v európe a dať si ruku pred ústa pri kašlaní učia asi iba biele mamy.Do 2 dní kašlali a smrkali všetci,najhoršie dopadol Jarda vodněkudzvesnicetyvoe ktorému zožltli očné bielka a stal sa tak outsiderom,pre podozrenie z infekčnej žltačky,Atilla aj ja sme boli zaočkovaný z predchádzajúceho zamestnania proti hepatitíde,no i tak sme Jardu preventívne vylúčili zo spolku pre jeho charakter čuráka ktorý nebol ihneď spoznateľný :)..Keďže s Atillom sme mali neustále spoločnú reč,zvolili sme pre označenie neeurópskych ľudí krycí názov "saracén"(je to z filmu Návštevníci 1 s Žán Renom kde rytier prvý raz uvidí černocha a rasisticky mu rozseká auto s pokrikom saracééén :)).Heslo bolo zvolené z čisto preventívných dôvodov ,aby sa predišlo konfliktom či nedorozumeniam,pri odhalení sme ako "saracén" označili stredoeurópsky druh pálenky.Prebrali sme do podrobna rómsky problém v maďarsku a u nás,až sme sa divili ako nápadne sa podobajú,cigánska mentalita je všade rovnaká ako aj reakcie pôvodného obyvateľstva na ňu.
        Pracovné zaradenia nerobili rasové rozdiely a tak som mal tú česť obkukať pracovné návyky kde koho.Výkonnostne najhoršie si stáli negroidi(nezáležalo od krajiny pôvodu,ani rodného jazyku)práca odfláknutá/poprípade žiadna,to čo o nich napísal David Duke vo svojej knihe sa mi potvrdilo na 100% bez vínimky.Na druhom mieste sa umiestnila lokácia stredného východu,k lenivosti si pridali drobné krádeže(asi preto Mohamed pridal do choránu to o sekaní rúk zlodejom).Na treťom mieste boli bohužial práve východní slovania,nie však lenivosťou, ale skôr ráznym riešením problémov kde viac zničili ako spravili.....svojský pracovný prístup hrubej sily bez užívania rozumu......
     Francúzska mentalita je dosť podivná,ku všetkému majú strašne kecov a narážky na ich hygienu a stravovacie návyky sú takisto namieste.Mysliac si že Paríž je stoka vydal som sa vlakom TGV do Marseil(to že do cieľa dorazíte druhým najrýchlejším vlakom na svete o dosť skôr,vám bude prd platné keď mešká 0,5-4 hodiny ,čo tam nikoho ani netrápi).
Marseille kto nevidel neuverí,odpadky po uliciach po chodníkoch,vyhadzujú sa z okien z auta vždy a všade,ide sanitka?musí počkať,všade zmetok a silný zápach orientu.Citeľne pribudlo saracénov,musulmanov a iných multikulturálnych obohatení,ako aj mladých ganstas rôzne sa poflákajúcich kade tade svojím neprehliadnuteľným druhom chôdze.Architektonicky a polohovo je to však nádherné mesto(stará časť)po sochách a budovách sú erby rodín teda aspoň je vidieť aký duch toto mesto vybudoval a postavil.Po súčastných užívateľoch tohto územia ostanú iba tie odpadky,odporné paneláky a kopec zdravých a inteligentných detí.
       Mesto obklopuje more a nádherné pohoria, kde to saracénov zas toľko nebaví :).Normálnym na staniciach je tam prítomnosť supertajných žandárov,polície a dokonca francúzskej armády v plnej zbroji.Šarkózy tú hrozbu terorizmu berie smrtelne vážne(a ako sa už v Paríži vyjadril jeden friend z Maroka What?Šarkózy isa faking jew from hangary.....:))))Tak bizardnou scénou dnešného Francúzska je v staničnej čakárni vojak,policajt(medzi civilmi pokukujúci supertajný žandár),policajti šacujú a spovedajú mladého musulman gansta,vojaci istia akciu obtiahnutými kvérmi,pričom v rohu asi 70 ročný muslim pokľakáva na koberček otočený k mekke na večernú modlitbu.
     Poslednou mojou štacou Francie je Štrasburk,mesto ktoré patrilo kedysi Nemecku ako aj časť porýnia a to je aj hneď poznať.Poriadok aj keď saracénov a musulmanov je tam požehnane sa im darí udržať.Cesta domov viedla cez Nemecko a keďže moja nemčina je o moc lepšia ako amerikánština ,nemal som problém povyzvedať zas kdečo o miestnych pomeroch.
           Na území rajchu saracénov a musulmanov viditeľne ubudlo,bol to šok ísť vlakom kde sú všetci bieli,nikto nehúka,nesmrdí a nerobí bordel.Na stanici sa sem tam mihne turek či saracén.Z optimizmu ma však opäť vytrhne Pražský Florenc kde je pristavený autobus značky Ikaros rok výroby cca87 SADu Humenné.Osádku nočného spoja tvoria z polovice cigáni(naše multikulty obohatenie) a druhá sú gastarbaiteri z východného Slovenska, ktorí sa vracajúc do otčiny s zárobkom v podnapitom stave a dojedajú  sa klobáskou,ďalšia časť je malá skupinka študentov hambiacich sa rovnako ako ja.Za podivného zvuku motora sa veterán páchnuci ako zmoknutý cirkus vybral na cestu k východu.
     Čo záverom?Francúzsko je určite zaujímavá lokácia výletu,vidieť na vlastné oči multikultúru v praxi,ktorú nútia Európanom a aj ten ostrý kontrast veľkých a malých miest Francúzska, každý si tam utvorí vlastný obraz o skutočnom stave.Nemecko je na tom o poznanie lepšie,problém tvoria iba tureckí prisťahovalci,ktorí však nemajú sklon sa asimilovať a držia sa svojich rodín a štvrtí.No a u nás?načo nám saracénov,či musulmanov,stredná európa má svoj vlastný multikulti prínos.Z osád do miest,roztrúsiť medzi majoritu.Nepomôžu internáty,ani prevýchova,ani peniaze.Na západe tieto pokusy zlyhali pred 20-10 rokmi a odmenou sú im gangy,špina a kriminalita v uliciach.Jediným z riešení pre nás je rasová segregácia,nám by priniesla rozvoj no pre nich len hlad a utrpenie vyplývajúce z neschopnosti prispôsobiť sa nedomovskému prostrediu.O výhodách multikultúry bude pojednávať niektorý z nasledovných článkov.

PS:80% platieb v západnej európe je prevádzaných platobnými kartami v čom tam má veľký brat silný náskok,tipujem že do piatich rokov sa ani nebude dať platiť v hotovosti.Teda všetken pohyb majiteľov kariet bude zistiteľný,cestovné lístky sú na meno a vstupný turniket načíta kód lístka,teda aj totožnosť cestujúceho.Naopak je tam menej monitorovacích zariadení ako u nás,alebo sú len lepšie ukryté.